<b>فروش محصولات استیل البرز ویژه نوروز </b>۹۸

1397/12/16

فروش محصولات استیل البرز ویژه نوروز ۹۸
شرکت البرز مارکت نمایندگی انحصاری محصولات شرکت استیل البرز به مناسبت نروزو باستانی، تخفیفات ویژه ای برای فروش محصولات استیل البرز ارائه کرده است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، شما همراهان گرامی می‌توانید برای خرید این محصولات به وب سایت www.alborzcenter.com مراجعه کنید.

هود

هود استیل البرز محصولی شناخته شده از کارخانه استیل البرز است. برای طراحی و تولید این محصول به مانند دیگر محصولات این کارخانه از ایده‌های نابی استفاده شده. هم چنین شکل ظاهری این هود به نسبت دیگر محصولات، از ظرافت خاصی بهره گرفته شده است که شکل ظاهری آشپزخانه را بسیار زیباتر و مدرن تر می‌کند. تنها خاصیت این محصول برای زیبایی آشپزخانه نیست بلکه با قدرت موتوری که دارد یک تصفیه کننده مناسب برای آب و هوای محیط خانه و آشپزخانه است.

اجاق گاز

اجاق گازهای صفحه‌ای، رومیزی استیل البرز در چهار مدل استیل، شیشه‌ای سرامیکی، شیشه‌ای استیل و اجاق گاز دور استیل عرضه می‌شود. برای ساخت گاز استیل البرز از فناوری‌های نوینی همچون شیشه‌ی نشکن SCHOTT ایتالیا و یا ترموکوبل‌های سریع ORIKLI ساخت کشور اسپانیا و … استفاده شده است.

سینک

از دیگر محصولات با کیفیت این کمپانی سینک ظرفشویی است. سینک استیل البرزدر مدل‌های توکار، روکار و سینک زیر کابینتی تولید می‌شوند. در ساخت سینک‌های استیل البرز از فولاد ضد زنگ (Stainless Steel ) بهره گرفته شده است و از نظر اندازه‌ی ابعاد و عمق لگن کاملاً استاندارد می‌باشند.

مشخصات فر توکار استیل البرز

همان طور که از نام آن پیداست، فر استیل البرز به وسیله انرژی گاز کار می‌کند. این فر معمولاً به رنگ سیاه عرضه می‌شود و یکی دیگر از محصولات مهم شرکت بزرگ استیل البرز است که فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم آشپزخانه محدود کرده است و سال‌ها توانسته پاسخ گویی مناسبی در قبال مشتریان خود داشته باشد.

اما می رسیم به مشخصات شکل و ظاهر این فر به علاوه مزیت‌های آن. این فر دارای ارتفاع ۶۰ سانتی متری و عرض ۵۸ سانتی متری است. یکی از معتبرترین ویژگی‌ها و مزیت‌های فر توکار استیل البرز به یدک کشیدن گرید انرژی A از اتحادیه اروپاست و این مهم‌ترین مشخصه کارکردی این محصول است که نشان می‌دهد فر مصرف انرژی بسیار کم‌تری نسبت به محصولات مشابه خود دارد. اما این تنها مزیت آن نیست بلکه سیستم آن طوری طراحی شده که تمامی حرارت به شکل یکنواخت و منظم در محیط فر پخش می‌شود.

همین ویژگی باعث می‌شود که غذا به صورت منظم و یکنواخت پخت شود، جهت انجام این کار از یک فن پخش کننده هوا استفاده می‌شود که کارایی بسیار بالایی را به این محصول بخشیده است. برای باز و بسته کردن درب فر، از دستگیره آلومینیومی استفاده شده که مقاومت زیادی در برابر حرارت‌های بالا را دارد. هم چنین لوازم جانبی این محصول شامل، سینی لعابی عمیق، ۴ طبقه تورهای استیل برای قرار گرفتن سینی در طبقه‌های مختلف و دستگیره حمل سینی است.

مهر